Kızlar merhaba 16 Eylül’de doğum yaptım ve fazla süt olduğundan sağıp dolaba attım ilerde sütum olmazsa çocuğa yarasın diye ilk sarı olan sütleri ara ara vitamin olması için bebeğime verdim ama bunun dışında 20 paket daha süt var dolapta farklı miktarlarda şimdi onalrin tarihi yaklaşıyor nasıl değerlendirilebilir fikri olan yada bilgisi olan var mı ?