Kızlar selam covid oldum bugün ikinci günüm. İki aylık da bebeğim var.. emziriyorum bunsurec için bitkisel neler yapabilirim yaşayan var mı çok korkuyorum.atesim var halsizlik baş ağrısı… Birde bebeğimin iki ay aşıları da yapılamadı ben covidken ona asi yapılabilir mi yoksa ertelenir mi?? Lütfen önerilerinizi paylaşımın🥺🥺🥺🥺