Pamukyanakasaf Çook uzun zaman once brezilya fonu yaptirmistim. Aslinda guzeldi, memnundum. Ama bakim istiyor. Şöyle, oncelikle ozel bir sampuanı var sulfatsiz onu kullanmaniz gerekiyor. Bir de her dus sonrası kurutma yapmaniz, yaparken de sac kurutma makinası ve fon fircasiyla taraya taraya kurutmaniz gerekiyor ki dumduz gozuksun. O donem baya saclarim dumduz ve saglikli gozukuyordu. Belirli bir suresi var, sonra kendiliginden kayboluyor. Saclarim hep yipranik oldugundan daha fazla bi yipranma gozlemlemedim, ama fon sacimdayken saglikli gozukuyordu diyebilirim🙈 Perma hakkinda bir bilgim maalesef yok ama saci baya yipratiyor diye duymustum tabi simdi baska sistem yaptilarsa onu bilemiyorum🌸