bebegim 2 ay sonra kreşe baslayacak, beni ne gibi avantajlar ve dezavantajlar bekliyor bilmek isterim tecrubeli annelerimizden. 2 yaşında oldugu icin korkuyorum ancak işe baslayacagim bakicidan ziyade kreşe karar verdik, hoş bakici da nerden bulacagiz. 2 yaşında gönderen var mi bebegini yorumlarınıza ihtiyacım var guzel anneler