buzlulimonata ya boyayı iyi hazırlamadiniz ya yanlış uyguladiniz ya da kısa beklettiniz. Önce açıcı ile acacaksiniz, oksidan gerekli. Boyasız saçı çabucak açması lazım. Annemin simsiyah saclarının ana rengi hep evde kardeşim boyar kuaförden çıkmış gibi olur. Açtıktan sonra boya, boyadan sonra cila uygular. Kendi tecrübemizi yazdım kuaför arkadaşlar daha iyi bilir tabi