ZMK Sevgi-Aslan mop vileda falan sevmiyorum elle silerim hep hem daha temiz oluyor viledaya saçlar yapışıyor tozlar illa kalıyor yerde
KucukAdamm Sevgi-Aslan Halıları kaldirirsam elle silerim , kaldirmazsam mopla . Elle daha temiz oluyor, mop ordan alıp oraya sürüyor 😂
Zorundamiyim Sevgi-Aslan hamileyken elle siliyordum doğuma faydalı bir hareket çünkü. Artık mopla siliyorum
nursocum Sevgi-Aslan normalde vileda ile abla gelince elle siliyor her yeri, yemeklerden sonra bende bi elle siliyorum mutfağı lekeye toza tahammülüm hiç yok
Deletedmom78654 Sevgi-Aslan hayatım da hiç yerleri elle silmedim . Bunun için yapılmış bir sürü kullanılacak şeyler var . Canıma yazık 😊
Mutlulugunadi_bahar Sevgi-Aslan elle silince daha temiz oluyor gibi geliyor bana ama tercihim mopla silmek. Çok yorucu diğer türlüsü :))
Fatma_52 Koseleri elle siliyorum. Norml yerleri mop ile siliyirum ama bazen koseleri silmisken surati da siliyim surayi da derken her yeri silmisligim de oluyor
Hellolo Mopkeeee elle silemem bu konularda tembelim kendimi üzmek istemiyorum hergün silip süpürüyorum artık toz kalmıyordur heralde 😎🙈
Noname21 Sevgi-Aslan ben şimdiye kadar hep elle sildim ama artık useniyorum o yuzden haftada bir elle 2 gunde bir vikeda alacağım onunla silecegim