Allah öğlen uykusunu bir nimet olarak vermiş gerçekten.Öğlen uykusuna yatırdığım an banyoya koşuyorum aklanıp paklanmak çok iyi geliyor.Şu sıralar beşiğine yatırdığım an kalkıyor bir yaşında.Bazen uyumuyor.Uyumayınca sürekli paçamda, o kadar bunalıyorum ki.çünkü yemek yapmam lazım etrafı toplamam lazım.Ve hiçbir iş yapmayınca ben daha çok bunalıyorum.Dün mesela uyumadı yine beşiğine koydum uyandı, almadım oyuncak attım beşiğe biraz oyalandı ben odadan çıkıp yemek yaptım.Beni görünce inanılmaz mızmız çünkü.Ama genelde sofrabezi seriyorum ona meyve balık kraker seveceği ne varsa koyuyorum onunla oyalanıyor ben de bir çikolata falan yiyorum kendimi iyi hissetmek için yiyorum genelde 😂😂😂😂 telefon asla vermezdim şimdi video açıyorum.Çünkü sürekli ağlayınca ben de sinirli bir anne oluyorum ve çocuğumla iletişimime zarar veriyorum.O ağladıkça bütün gün vicdanen kötü anne olduğumu düşünüp üzülüyorum, depresyona giriyorum.