Gece emzirirken foruma gireyim 2 faydalı bişey okurum diyorum, salak saçma oyun reklamları çıkıyo hadi çıksın bi de ses açık çıkıyo üstelik ses kapama imgesi de olmuyo bi de 20 küsür saniye izlenme zorunluluğu var. Bu gece yine çıktı hemen uygulamayı kapattım, zar zor uyutmuşum çocuğu, uygulamayı tamamen kapamama rağmen arka planda oyunun sesi gelmeye devam etti, telefonun sesini kapadım resmen tamamen ya. Sizin de başınıza geliyo mu? Sırf bu yüzden artık girmiyorum foruma