elcn4139 3 gün kuralıyla gidilmeli ve her sebze meyve tattırılmalı. Her şeyi yesin diye şeker tuz vs hemen verilmeye başlanmamalı. Kızımın ek gıdaya geçiş sürecine aşırı hassasiyet gösterdim, hiç zorlamadım şuan 27 aylık ve yemediği hiç bir şey yok çok şükür ❣️🥰