Pasannesi elmanin kabuklarini kalin soyarak 10 dakika kaynatip ıliyınca iciriyorum. Tereyagini tavada eritip icine keciboynuzu pekmezi atip yediriyorum bi nebze olsa rahatlatiyo sizinki kac aylik bilmiyorum ama deneyin iaterseniz bebeginiz buyukse tabi