Melekii
Maflor plus. Sap sımplex. Nurse havers kullandım tabi marflor plus+ Sap. Veya Maflor plus+ Nurse seklınde sonra eczacı ikisini kullanma ahır gelır deedi. Ama doktor verdım dedi adam şoklardaydı. Neyse kullanmaya devam ettim ama bebeğim reflülüydü kusmasını arttırdı. Sonra bi doktor sadece Biogia kullan dedi o da bagırsak düzenleyici dedi kakası katıysa sıvı. Sıvı ise normal yaptırıyor. Bebeğim bi gazlar cıkardı anlatamam. Kustrmadıda 6 ay kullandık. Şimdi 8. Aydayız yine basladık. Ek gıda biraz kabız yapıyor da.😊