Merhabalar 💃🏻
Kızım 6 ay 21 günlük bir aydır ek gıdaya başladım.
Patates, havuç, kabak çorbası içiyor, annem iki gündür beyaz tarhana yapıp verdi onu da içti.
Hafta da bir ya da iki yumurta sarısı yedi (geçen hafta denedik).
Balkabağı çorbası da içti.
Yeşil yapraklı sebzeler denemek istiyorum ama sekizinci ay yazıyordu internette siz nasıl yaptınız?
Neler verebilirim, katı hiçbir şey almadı daha hep püre halinde (çorba).
Yardımlarınızı bekliyorum 🕵🏻♀️