yigitpasaninannesi_35 Oğlum 2.5 aylık sürekli soğuk soğuk terliyor ne yapmam gerekiyor başına gelen varmı 🥺😔
Bebegimm1 yigitpasaninannesi_35 ustunu inceltin muhtemelen kat kat giydirdiginiz icin teri ustunde sogumus dikkat edin hasta olmasin terleyip siz evde nasilsaniz bebegide oyle giydirin
Denizmom20 yigitpasaninannesi_35 aynen benim kızımda 2,5 aylık soğuk soğuk terliyor emerken falan iyice anlı su içinde kalıyo bende kalın giydiyorum herhalde ondan ev de sıcak aslında ama bebekler üşür diyolar o yüzden yelek falan giydirdim hep
Mys01-01 yigitpasaninannesi_35 klavye hatası olmuş cnm soguk terleme harıcı bırsey yoksa incelt üstünğ
Bebegimm1 yigitpasaninannesi_35 Eviniz sicaksa usumez ama kalin giydirirseniz terleyip hasta olur usutmekten degilde sicaktan hasta edebilirsiniz normal sicaklikta giydirin bebekler sicagi sevmezler