Narenur -nuurr9206 9 aylık kızıma verdim bı kere sevmedi ama ilerleyen zaman da bı daha deneyeceğim bende ☺️
Matmazellll -nuurr9206 6 aydan sonra verilebilir iki çocuğuma da veriyorum çünkü hastalar balgam söktürücü özelliği var soğuk havalarda tüketilmesi gerekiyor öksürüğe de faydalı.
Balkupum2505 -nuurr9206 6 aydan sonra basladim vermeye yasindan sonrada verirken 1 2 damla limon damlatiyorum cok seviyo 😊 su ara hastayiz her sabah aksam veriyoruk.. sizde verebilirsiniz bisey olmaz korkmayin
Matmazellll -nuurr9206 Kızıma bardakla içiriyorm oğluma kaşıkla biberon kabul etmiyor evet ılık olucak kaynamış suya koyup demlemeye bırakın ılıyınca içirin .