Arkadaşlar kızım 6 ay 5 günlük bugun sabaha karsı fışkırtarak ama çok çok fazla kustu. Sonra halsizlik başladı. Neredeyse hiç emmiyor. Az önce zorla biraz emzirdim. Onda da kusuyordu çok fazla öğürüyor.Sanki midesi bulanıyor gibi ağzına geliyor. Ateşi kulaktan 37,5 civarında. Alt diş etine dokundum sıcaklık var. Diş böyle kusma mide bulantısı yapar mı?