Merhabalar, oğlum 3 yaşında şuan tuvalet eğitimi vermeye çalıştım ama istemedi hala bez kullanıyoruz. Ama yaklaşık 1 aydır sürekli kakası geldiğinde içine çekiyor acıyor diyor ve yapmak istemiyor bazen lavmanla yaptırdık bazen tutamadı kendiliğinden yaptı. Duphalac şurup verdi doktor ve psikolojik dedi kabızlığı yok ve yaparken acılı bir şekildede yapmıyor ne yapmalıyım 7 gün oldu hala yapmak istemiyor. Bu durumu yaşayan var mı şimdiden teşekkür ederim