Eliiifffff Kızım 3 ay 27 günlük. Yüzüstü kafasını iyi kaldırıyor ama Kucaktayken başı hep aşağıya doğru biraz kaldırıyor yorulup yaslanıyor. Kızımın hiç boynu yok tosbik gibi oluyor 😅 normal mi? Tam olarak ne zaman dik tutar?