Kizlar serum fizyolojik hangi markasini kullaniyorsunuz?
Ben su serum posetindekilerden enjektorle alayim dedim hastanede o sekilde yapmislardi ama minik tuplerde veya hazir enjektore cekilmisler varmis, en etkilisi ve kullanislisi hangisi sizce? Hangisini alayim?
Burun aspiratoru de herdaim kullanmamamiz gereken biseymis ben peceteyi kivirip katilasmis sumuklerini o sekilde aliyorum yeterli oluyor cunku cok da sumuk olmuyor. Suan bebegimin burnu tıs tıs yani aslinda tikali spreyi var ondan sıkıyorum ise yaramiyor. Ama asagidan burun deliklerine baktigimda katilasmis sumuk yok serum fizyolojik o tıs tıslıgı alir mi dersiniz?
Doktora gittigimiz de sormustum bebeklerin burnu nemli olur normal fln dedi ama benim bebegimde sonradan oldu bi disari ciktik fln ordan sonra oldu gibi geliyor.