Yahmir merhabalar size birsey sormak isterim . İtunes üzerinden resim aktarınca o resimleri tekrar başka bir hard diske taşıyınca aynı şekilde görünüyor mu . Bi kaç yerde iTunes üzerinden yapılınca resimlere kavusulmadığı söylenmişti . Kafama takıldı