Arkadaşlar merhaba 2 buçuk aylığız bebeğim ilk zamanlardada ağlıyordu kolik değildi süt alerjisi varmış ondan ağlıyordu mama değiştirdik biraz rahatladı tam rahatlamıştı demiştimki salı gününden beri bi iştahsızlık az yeme mamayı bitirmeme dün sabahtan ikindiye kadar sadece 190 cc mama içti normalde sadece tek öğünde 120 cc içen çocuk ve gündüzleri sürekli ağlamaya başladı hiçbi sebep yokken doktora götürdük çok şükür ki bi sağlık problemi yok kolik sancısı tutmuştur belki dedi doktorumuz ama doğduğundan beri kolik değildi 2 aydan sonra kolik olurmu? Damla ve nurse şurup verdi onlara başlayacağız şimdi bugün yine iştahsız az az yiyip bırakıyor başına böyle bişi gelen varmı?