Leyla2763 Merhabalar🌸 Ben de bebegime oyun alanı yapmıştım. Cit aldim, cit sayesinde ayaga kalkma pratikleri yapmaya basladi ayaga kalkmayi orada ogrendi hem de citin icinde birakmak bana guvenli gelmisti cunku hareketlendikce ordan oraya gidebiliyorlar. Citin icine oyun halisi aldim ustune de oyuncaklarini degistirerek koydum hep, bir de yurume arkadasi aldim, yurutec hic kullanmadik uzmanlar tavsiye etmedigi icin. Su an 1 yasinda artik citin icinde durmak istemiyor citleri kaldirdik bu yuzden.