Begonvil1 regl olmak iyi
birşeydir, regl olmak sağlıklı birşeydir, regl olmak hastalık değildir… Regli olmak bilinenin aksine ibadetlerinizi, yaşamınızı, turşu kurmaktan tutunda günlük hayatta ne yapmak isterseniz hiç birşeyiniz yapmaya engel değildir. Sonuç itibariyle Regli olmak güzeldir😅