Asya2812 Kızlar mrb kızımda böyle kızarıklık oluştu yaklaşık 15 gündür ama ara sıra azalır gibi oluyor sonradan tekrar artıyor doktora sordum isilik gibi duruyor dedi ama isilik gecmezmiydi şimdiye bir de kafasında da var bilen var mı nedir
Busraveismailcinar Asya2812 süt alerjisi gibi kakada mukus var mı canım belki de çok sıcakladıysa bebiş kurdeşen de olabilir vücutta var mı
Engzlvt Asya2812 bizde de vardı canm çok sıcak giydirme bide doktor biz bepantholun cilt bakım kremini kullan dedi hiç kuru kalmayacak dedi bizimki geçti öyle bizim ki daha kötüydü bide arada anne sütünü de yüzüne sür oda iyi geliyor
nelmali Asya2812 evinizi aşırı ısıtmayın bebegi de çok fazla sarmayın benim kızımda da var aynısından ıslak pamukla silin ya da günlük banyo yaptırın sıcak işini hallettikten sonra iyilesmeye başladı kızımınkiler hem de daha huzurlu oldu bebeğim sıcaktan bunalıyormuş
Asya2812 Busraveismailcinar kakada mukus oluyordu evet ama grip olduk antibiyotik kullanıyoruz onun etkisiyle kakamız yeşil koyu kıvamlı hale geldi mukus az var şuan
Asya2812 Busraveismailcinar kafasında var saç derisinde yani birde az miktarda göğüslerde var baska bi yerde yok kuzum
Busraveismailcinar Asya2812 anladım canım antibiyotik kullandık dedin o da yan etki yapabilir biraz takip et bakalım artacak mı kompres uygulayabilirsin bir de doktor önerisiyle krem