Cancancan Gizemege bizimki de öyle canım genelde uykuya dalarken öyle oluyor bide emerken yoruluyor tabi
alinmavi Gizemege normal o. biz de doktora sormustuk ufurum de vardi bebekler oyle nefes alir normal demisti
Gecesmom Bende anormal sandım sezeryanla doğum yaptığım için 2 gün küvezde kaldı bebeğim solunumu hızlıydı çok telaşlanmıştım kesin bişeyi var diye anormal nefes alıyofu doktora götürdim doktor normal dedi meğer bana anormal geliyomuş bebekler öyle nefes alırmış yeni doğdugunda 😂 ama sen yinede götür istersen için rahatlar bide say dakikada kaç kere nefes alıp veriyo internetten bak yazıyo