Engzlvt Kızlar 3 ayımda oldum ama baya çok kanamam oluyor yani kusura bakmayın ama 15 dakkada bir ped değiştirmek zorunda kalıyorum ve sancıda yapıyor her gün 4. Gün ve hiç azalma yok bu normal mi acaba
MotherOfAlmila Engzlvt Ben de 4. ayimda oldum. Benim de ilk iki ay cok fazla geldi. Cok sik ped degistirdim.
Engzlvt Aerv kendimde değilim pek şuan sancım çok fazla doğumda ki gibi hemen doktorumu arayacam şimdi
Vivalaarya Aerv Benim inanılmaz ağrılı ve inanılmaz çoktu. Doktor ilk dönemlerde normal olduğunu söyledi. Her dk ped değiştiriyordum daha değiştirdiğim an kirleniyordu.
Vivalaarya Engzlvt Belinize ve kasıklarınıza fön makinesi tutun kıyafetin üzerinden çok iyi geliyor bana
Vivalaarya Aerv Ay ben yaşarken eşime dedim ölüyorum sanırım ya da hamileydim haberim yoktu düşük yapıyorum falan sandım eşimin kuzeni kadın doğumcu ona yazdık hemen
Elifbeyzam Bende sezeryanla doğum yaptım 10 ay oldu hala regli olmadım ya 😣 sürekli ateş basıyor menepozlu gibiyim