Gozde001 dr unuzla buna karar verin bence kilolu olması iyi bsy değil tabi ama belli miktarda kilo alması lazım demişti dr um bana.ki çişi iyiydi,ağlaması yoktu demiştim dr a senin dedklerinden ziyade verilere bakmamız yani kilo kontrolü yapmamız lazım demişti dr um.hatta kilo almadıgı için idrar yoluna bakıldı hafif bi enfeksiyon cıktıgı için antibiyotik kullandı.