Erdemir ağlaması normal burnuna yabancı bir madde giriyor ağlasada yapın 3 saatte bir normal. Hiç bir zararı veya yan etkisi yok serum fizyolojinin. Yeterki burnu açılsın burnu tıkalı kaldıkça uyuyamaz rahat ememez o yüzden çokta huzursuz olur zaten bi kaç güne toparlamaya başlar