Merhaba benim çocuğum 3 aylık ve alerji belirtileri var (yanakta kırmızılık kabarıklık, egzamsya çeviren konak, mukuslu ve kanlı gaita, hırıltı vs vs) dün hacettepeye götürdük. Alerji bölümünde prof baktı. Deri testinde bir şey çıkmadı ama çıkması zaten çok az bir ihtimalmiş bu aylarda. Kan tahlili de alındı. 1 hafta sonra çıkacak yumurta süt ayrı olarak alındı. Total ıge çıkmış yalnızca o da 19 çıkmış ref aralığında görülüyor. Ama bunun alerjisi olduğu çokk belli. Bana 3 hafta süt ve süt ürünleri diyeti verdiler. 1 hafta sonuçlar çıkınca da değerlendirelim dediler. Şimdi total ıge ref aralığında olduğu için alerjisi yok mu demek?