Arkadaslar 3 gündür hergün basımın sol tarafında siddetli bir agri var tepesinde kas uzerinde ve sol gözümde sol tarafim uyusuyor agridan resmn agri kesiciler gecirmiyor gözüme vuruyor uyuyorum kafamin icinde beni bekliyor kafami salladikca icerisinde sallaniyor ve sonra basliyor ağrımaya bi agri beni delirtecek oyle siddetliki oğlumun ağlamasına tahammul edemiyorum