Bebeğim 10 günü geçkin grip ilk önce üsüttü diye sağlık ocağına götürdüm ateşi öksürüğü vardı burun akıntısı da bı sürü şurup yazdı ateş öksürük kalmadı ama yavrumun burnu hiç durmadan akıyor hapsuruyor fizyolojik serum yaptım burun spreyi kullandım yok nafile. Eczacimdan gittim bir daha şurup aldım ama oda işe yaramıyor evde ıhlamur falan kaynatıp veriyorum Bas ucuna soğana karanfil batırıp koyuyorum buhar makinesi calistiyorum ama bir türlü atlatamadi. Burnunu silmekten yara oluck nerdeyse. Nasıl geçecek bu daha bı öneriniz var mı şunu yaptım daha çabuk atlattı gribini dediğiniz ,😔😔