Mustafaseda bir de badi, sudyenin yapışmasını engelliyor,hava aldırıyor, nemli tutup besliyor çok güzel balmumu. Ama tabi hep lansinoh göğüs kremi de sürdüm. Krem ve kalkanı almak maddi olarak pahalı gelirse eczaneden madacascol veya hametan da alıp (her emzirme öncesi yıkamak gerekiyor ama bu ikisini) kullanabilirsiniz