Oğlum on aylık. Bu ara me yedirsem diliyle öne itip geri çıkarıyor. Her yolu deniyorum zaten mama sandalyesinden de nefret ediyor ayağa kalkıp duruyor. Bişi yediremiyorum doğru düzgün. Katı gıdaya alışkındı bi anda neden böyle yapmaya basladı anlamadım sizce ne olabilir napmalıyım yemek saatleri işkenceye dönüştü artık