Ilaydaa Merhaba anneler bebeğim 10 gün önce ishal olmuştu reflor saşe kullan dedi doktorumuz kullandık geçmedi bir türlü mama+ meme ile besleniyoruz. Oğlum karnını doyurduktan sonra gürültülü bir şekilde kakasını yapıyor bazen tam ishal şeklinde bazen pütürtülü doktora mesaj attım mamasını değişin laktozsuz deneyin dedi. Bir inceleme yapılmadan onu kullanmamız doğru mu
Splash-Splash-Love Ilaydaa Benim oğlum da öyleydi hala öyle. Çok sık yapar kakasını. Sanırım barsakları hızlı çalışıyor. Sizinki doğduğu zamandan beri mi böyle ?
Evrim1906 Ilaydaa bilemedim canım alerji testi yapılsa iyi olur benim bebeğim de öyle yapmaya başlamıştı 2 aylıkken sonra kanlı ve mukuslu yapmaya başladı doktor süt alerjisi dedi çok kaka yaptığı için de guliten alerjisin den de süphelenip onun için de test yapmıştı çok şükür negatif çıktı Bi uzman dan yardım alın bence
Serra35 Laktozsuz mama özel mama yani para bence idarar kaka tahlili yapılmadan kullanmayın. Benim bebeğim anne sütü içiyor ve laktoz intoloransımız var her emme öncesi o damlayı veriyorum, rahatlıyor. Başka bi Dr. İle görüşün.
tugceyildiz 3 aylıkken benim oğlum da öyleydi giderek azalıyor şu an 6 aylık iki günde bir yapıyor. Ama bir rahatsızlığı alerjisi yoksa tabi. Ki yoktur inşallah 🙏
Ilaydaa tugceyildiz size doktor ne demişti cok sık kaka yapmasına sizide mi 3 aylıkken oldu ? Doğduğundan beri mi vardı
SEVCANYAGIZ Ilaydaa merhaba benim bebegimde gurultulu kaka ile basladi.sonra mukusluya dondu.dr hic bi test yapmadan sut alerjisi dedi. 10 hatta daha fazla bez degisiyorduk hep ishal.Alerji mamasi ve meme aliyor suan.bi hafta sonra tekrar kontrole gidicez.mukus devam ediyor ama bez sayisi azalmaya basladi.Her gaz cikardiginda yuregi hoplarmi insanin yine ishal yine duzelmedi diye diye psikolojim bozuldu.ve ne yaparsam yapim sutum azaldi kafaya takmaktan
Seymagil Merhaba, gürültülü kaka alerji belirtisidir. Bunun dışında başka belirtiniz var mı mesela kakada mukus yüzde döküntü karın gurultusu gibi
Ozgfzlgl Kaç saatte bir besliyorsunuz? Emzirme aralıkları çok yakın ise önsütte kakayı fazla yaptırıyor. Ancak mukus, döküntü varsa mutlaka bi alerjist görmeli
afraninannesii Ilaydaa kaç aylık acaba? Benim kızım böyleydi 3.ayda. 4.ay kontrolüne gittiğimiz zaman sadece 400 gram almıştı. Sürekli ishal şeklinde kaka yaptığı için. Süt ve süt ürünlerine alerjisi varmış. Ben diyet uyguladıktan sonra düzeldi. 6 ayda da tamamen düzeldi.
Ilaydaa afraninannesii mamada kullanıyor benim bebeğim laktozsuz mama dene dedi doktor size öyle bişey dedi mi
Birbebekkkbircicek afraninannesii merhaba sadece süt ürünleri ile mi düzeldi başka diyet yaptınız mı yumurta falan
afraninannesii Ilaydaa hayır özel mamalar var. Aptamilinjini vermişti ama kızım içmedi. Ben de emzirmeye devam ettim. Daha sonra ek gıdaya geçtik