Kızlar oğlum şuan 7 ay 26 günlük emekliyor emeklemeye 5 aylıkken yavaş yavş başladı ve şuan çok iyi gidiyor maşallah bin şükür, ve şuan kanepelerden koltuklardan tutup ayağa kalkıyor oturmak istemiyor biraz erken değilmi ayına göre, sizce ne zaman yürür😊