Adababy şimdi tek büyütüyoruz genelimiz bebeklermizi . Ben yeri geliyor insanlık hakkı olan wcye bile ne kadar durabilirsem duruyrm yani sırf aglamasın diye misalen . Ama insanalr tek büyütüyoruz izlesin rahat edelim diye olayın rahatlık boyutuna kaçıyor. Cok üzüldüm gercekten keşke hiçbir bebek hasta olmasa , canı yanmasa . Ve keşke anneler biraz bilgili ve duyarlı olsa . Sözüm olamayanlara , araştırmayanlara .