Haticec Oglum 5,5 aylik bundan bi kac gün önce ek gidaya basladik fakat dün gece öksürükle basladi bugün sifayi kaptik acaba ek gidaya devam mi etmeliyim yoksa iyilesttikten sonra mi devam ediyim ? bi fikriniz var mi acaba ✨
Ogulcan Haticec bence zaten bebeğiniz 5.5 aylık 6. Ayda başlayın bu zaman a kadar bebeğiniz toparlar bağışıklığı artmış olur
Yasemin38 Haticec şuan sık sık emzir canım iyileşmesinede en büyük etken. Her istediğinde ver çünkü anne sütünün ağrı kesici özelliği var. Bebeğin toparlandığı zaman yaparsın tadımları.