Bebeğim 9 aylık bu güne kadar hep anne sütü aldı testim pozitif olduğu için dün gece ateşim 40 a çıktı serum taktılar ağır ilaç verdiler ve 24 saat emzirme dediler ne Aptamil ne sma içmiyor hiç birini meme diye çok ağlıyor ne yapacam ben o ağladıkça ben mahvoluyorum 24 saat verme.dedi ama sağıp versem ilk sütü atsam of ne yapacam bilmiyorum