QueenMommm Kanamış kurumuş şimdi baktım sarı bişey var acaba enfeksiyon falan mı kaptı göbeği düştü bu arada
Elfelf475 QueenMommm merhaba bizim de 4. Gun düşüp 10. Gun kanama başladı 4 5 gun sürdü ama biz doktora gittik hemen Allah korusun bu kanama başka bölgelerde de olabilirmiş sebebine bakmalarında fayda var
Atesalp QueenMommm gobek düştükten sonra tam kapanmayabiliyor, bizim de kapanmaması, doktor yakıyor orayı bi maddeyle daha çabuk kapanıyor. Kapanana kadar dus önerilmiyor. Doktoruna götürün bi
Nefess2020 QueenMommm benim kızımında göbeği düstükten sonra yanlis hatirlamiyosam 2 haftadan fazla atletinde hep kan olurdu. Dr una götürdüm K vitamini eksikliğinden olur dedi yazdi aldım eczaneden verdim. 2 gün sonra kesildi sizde bi sorun dr una söylerseniz kanadığını zaten K vitamini yazar .
Zeynepduru112 Göbeği düşeli kaç gün oldu acaba benim bebeğimin göbeği 6. Günde düştü 15. Güne kadar hafif damla damla kanama yaptı zıbına bulaşacak kadar sonrasında kurudu bidaha kanama olmadı ama sarı akıntı tarzı iltahap olabilir foto atma şansınız var mı
Elfelf475 QueenMommm devam ederse götürün bence bir de pamuk ıslatıp temizledim ardından kuruladım ben sık sık
Nefes4577 Bizimde aynısı oldu göbek düştükten sonra Dr bir şey yapmadı demedi de kendiliğinden gecti şükür