Merhaba güzel anneler 👋🏼
Oğlumla memlekete gideceğiz. uçak seyahati yapacağız. Biraz uzun kalacağımz için bebek arabasını da götürmek istiyorum. Bebek arabasını götürmekte bi sorun olur mu? Uçağa alıyorlar değil mi?
Tecrübeli olanlar yardımcı olursa çok sevinirim 🙏🏻 🌸