Eşimin iş arkadaşı ve eşini 5 çayına davet ettim 2 yıldır bekliyorlardı kovidden dolayı istemedim evden çıkmadığını duyunca dedim gelin o zaman. Menü olarak biber dolması yaptım ,tiramisu yaptım geceden ıspanaklı börek birde içli köfte kızartıcam buzluktan ıslak browni kurabiye de yapcam yeterli olur mu 🤔