Pasaben Oglum 2 yaşında iki gündür belini tutup acıyo aciyo diyor ne yapacam sürekli yerde uzanıyor iştah yok bilgisi olan lütfen yazsin
Cennet24 Pasaben bu saatte kalkın gidin acile çekerler çocuk sürekli ağlıyorsa beklemeyin ne olduğunu bilemeyiz yönlendirmek yanlış olur
Yagmuralmila Pasaben Acile götürün dayanamıyor diyin .. filmini mecbur çekerler hem pazartesi sıra beklememiş olursunuz