Tgb6734 Oncelikle bu konuda asla endiselenmemenizi tavsiye ederim, emeklemek bir gelisim basamagi degilmis bebekler icin. Ayrica her bebegin gelisimi farkli oluyor benim oglum 10bucuk aylikken emeklemeye basladı mesela ben de sizin gibi cok dusundum bu konuda. Surekli destekledim, yuzustu dursun diye hep doner kurtulurdu. Sonra sonra kendi cozdu ve emeklemeye basladı. Siz desteklemeye devam edin😌