Fatmanaz gulcan_cem_gulce inşallah kabul eder çünkü bu denediğimiz ikinci mama ve zaten geceleri veriyorum peki kullandığınız mama bizim mamayla aynımı
AdilEren Fatmanaz bizde 3 ay 17 günlük uz . Gayet iyi mama bize göre. Sıkıntı olmadı aptalım. Çok. Tatlı. Anneyi hemen unutturur dedi doktorum
Fatmanaz Ashlee evet abim de dedi ama bilmiyorum pek sevmedi kızım sütümü nibirınla veriyorum onu daha iyi yiyor
mutludilek kusuyorsa aptamil ar vermen daha mantıklı aslında. sma sindirimi çok fena bozuyor biz yaşadık yemyeşil kaka yaptırdı bize. sonra değiştirdik geçti şükür.
Nesli1 Fatmanaz ben de kullanıyorum . Bir sıkıntı yaşamadım hatta geçen post açıp sormuştum evolvia yı öneren olmuştu denedim ama kustu. O yüzden tekrar sma ya geçtim .önerdiğim herkes gayet memnun kaldı ama bebekten bebeğe fark eder tabi ki . Sevgiler
Fatmanaz Nesli1 teşekkürler tadını sevmedi sanırım ama alışması için 10 günümüz daha var günde en fazla iki defa veriyorum
Fatmanaz serap1 canım iki gündür kullanıyorum tuvalet sorunumuz olmadı normalde 2 günde bir yapardı dün iki defa yaptı hatta bugün bir daha
Fatmanaz Merveak başladık canım teşekkürler meme mama gidiyoruz beni emmek istemediği için sağmaya da yetmiyor bazen
Crocus Fatmanaz benimde kardeşim eczacı banada o önermişti biz baya bi onu kullandık kaka rengi hiç değişmedi anne sütü alıyor gibi hep sarıydı. Ağır reflü yaşıyor şuan o yüzden aptamil AR kullanmak zorundayız. Yoksa biz gayet memnunduk
Fatmanaz Crocus teşekkür ederim kızım normalde kskasını iki günde bir yapıyordu 3 gündür günde iki defa yapıyor
Fatmanaz Agahinannesi benim kızım üç günde bir kaka yapardı iki gündür mama kullanıyoruz günde iki defa yapıyor şimdi