Matmazellll aynı durumdayız kızım var 4 yasında onu uyuttum. Eşim bebeğe bakarken ütü-çamaşırları hallettim. o ne güzel uyuttu ama devamlı uyanıyor tam uykuya geçemiyor bu saat oldu işte 😀
inşallah düzene girer dediğiniz gibi. Tek tesellim bu zor zamanlar hatırlanmıyor. Kızımda hafıZam güzel anılarla dolu hep zorluğu unutmusum ☺️