Arkadaşlar 20 aylık kızıma bot aldım. Fakat babası bot niye aldın sanki kar da kışta yağmur da yürüyecek diyip durdu birde çok rahat yürüyemedi içinde.. Değiştirip spor mu alsam ? zaten genel de bebek arabasında ya da arabayla gidiyorz gidicegmz yere kararsız kaldım hangisi kullanışlı olur