zumra_uysal o uyuşukluk gecmicek canım o hep olacak bak o ağrı kimisine gore degisiyor 1 sene suren bile var bak benim 3 ay oldu yanma degil de baski olinca agrisini hissediyorim. Benim ufaklikta karnimda ziplamayi yada ayaklariyla vurmayi cok sever annesin ya dayanıyorsun belki iyilesmesi o yizden uzun sürer hatta gecen gun hic bir baski yokken ince bi sızı oldu sezeryanın kötü yanı