Yuksell Arkadaşlar buzdobında sütünüzü çıkarınca yağlı kısım üstte kalıyor ya hafifçe karışsın diye sallıyor musunuz. Bir yerde sallamayın bileşeni bozulur diye okudum. Bir yerde de hafifçe çalkalayın yazıyordu. Doğrusu nedir. Siz nasıl yapıyorsunuz
Janss Yuksell Ilıttıktan sonra birbirine karışıyor zaten . Aşağı yukarı değil de sağ sol yaparak hafif sallıyorum .
endegerlimoglumm Yuksell evet sallanmamasi calkalanmamasi lazim. ben isininca hafif saga sola çeviriyorum zatrn isininca karisiyo
Janss Minikprenseees Cezveye ılıktan sıcağa dönük su yapıyorum poşedi içine oturtuyorum . Süt ılımaya başlayınca sağ sol yapıp karıştırıp sıcaklığı içebileceği gibi olunca biberona döküyorum .