Zeyno123 Kızlar doğum sonrası ne zaman adet gördünüz ve kaçıncı gününüzde gördünüz biz 2 ay 3 günlük olduk sezeryann doğum yaptım hala adet gormrdim
Yagmuralmila Zeyno123 sezeryan oldum . İlk temizlenme 50 gün sonra .. sonrada ikincisi bebeğim 10 aylık olunca
Suheda16 Zeyno123 merhaba bebeğim 👋🏻29 haziranda doğurdum ağustos 24 oldum beş gün sürdü şimdi düzenli çok şükür ki ben hamile kalmadan önce en son 2 yıl önce adet olmuştum çok düzensizdi benim 😂
Halee_bilgee48 Zeyno123 oğlum 3 aylık olduğunda adetimi oldum. Şuanda oğlum 10.5 aylık hala adetimi oluyorum her ay düzenli bi şekilde
Ada-Lina Sezaryen doğum yaptım bebeğim tam 4 aylık dün adet gördüm 🤦🏻♀️🥲 ama ablamda sezaryen doğum yaptı 9. Ayda adet gördüğünü söyledi kişiden kişiye değişiyor
balliturta8 Zeyno123 Sezeryan. 10 ayda adet gördüm. Sonrası çok düzensiz. İki ayda bi olursam şükür ediyorum. Emziren annelerde normalmış ama
1prens1prensess Zeyno123 ilk doğumum sezeryand 3ay arayla 2 kez adet olmuştum 2.de hamile kaldım tekrar sezeryan oldum kızım şuan 7ay 23 günlük daha 20 gün önce oldum ilk adetimi 1 seneye kadar çok normal bir şey
buselidunya Zeyno123 Normal doğum yaptım, 5. ayda adet gördüm 1 seneye kadar normal deniyor ama bilemiyorum🤷🏼♀️
KaganinAnnesi26 Zeyno123 bende sezaryen doğum yaptım 2 ay sonra adet oldum 15 gün sonra tekrar oldum sonra düzene girdi gibi bugün yine oldum tam günüydü 🤷
Momster Zeyno123 1.5 sene sonra olan arkadaşlarım var tabii ki stres ödem oluyor. Adet olduğumda şükretmiştim
Mervee59 Zeyno123 emziriyorsan görmezsin canım emzirme bittikten sonra başlar adet 4 ay oldu doğum yapalı hala yok mesela
Gulsahkyc61 Mervee59 emziriyorsan görmezsin derken ? Emzirme bitince mi adet olacağınızı düşünüyorsunuz
hayal_perest Zeyno123 bende sezeryan doğum yaptım. Aralıkta doğum yaptım, nisanda adet oldum. Kafanıza takmayın. 1 2 sene adet görmeyenler var
Kedidirokedi Zeyno123 bende daha önce bu konu hakkında post açmıştım 5. Aya giricez 2 gündür lekelenme var sanki adetin son günlerindeki kahverengi az lekelenme gibi artacak mı bilemiyorum