Merhabalar,
Dogum iznimin bitmesine cok az bir zaman var ve kafam cok karısık..
Kayınvalidem kızıma bakıcak fakat evi bize 45 dk kadar uzak ve kızımın düzeninin bozulmasını hic istemiyorum.Bakıcı fikrini hic düsünemiyorum sizce nasil bir yol izlenebilir veya bu durumu yasayanlarımız burdan deneyimlerini paylasirsa cok sevinirim.
Sevgiler..