Necla123 Kızlar sırtım fena şekilde ağrıyor tutulmuş glbaa bebeğimi kucağıma almam çok güç emziriyorum ne ilaç ne alabilirim eczane den evde ağrı kesici krem var emzirme döneminde olmuyor parol içtim fayda etmedi
Gizem_uraz21 Ağrı kesici krem varsa benimde yoruldugumda kulunç var sırtımda tutar ağrısıni bilirim nefes aldırmaz geçmiş olsun cnm vikis de olabilir sür bsicak havlu koy soğudukca ısıt ısıt ütüyle köy yumuşatır
barbarosunannesi Necla123 ilaçlı bezler bunlar yapıstiriyorsunuz .ağrı geçtikçe yapiskani gidiyor .deneyin derim
Minikcivciv27 Necla123 rica ederim canım bu ağrılardan bende muzdaribim bi parol bide Vicks kullanıyorum .bide sıcak su torbası iyi geliyor ağrılara